« 9秒58世界新! | Main | 女子五千決勝へ »

08/19/2009

NISSAN新社屋

NISSAN新社屋
横浜出張で、NISSANの新しい本社ビル内のショールームを通過してきました。
まだまだビルの外は工事中でしたが、横浜駅から近いこともあり、
また、Y150横浜開港博開催中ということで、
親子連れを多く見かけました。
ぼくは車好きではなく、単なるミーハーで覗いてきましたが。

|

« 9秒58世界新! | Main | 女子五千決勝へ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/17275/45971064

Listed below are links to weblogs that reference NISSAN新社屋:

« 9秒58世界新! | Main | 女子五千決勝へ »